Tlf.: +45 6531 3102    

Privatlivs- og cookiepolitik

STEFFCA anerkender og respekterer vigtigheden af vores besøgendes privatliv på vores hjemmesider. Denne politik omhandler personlige data, cookies osv. brugt gennem vores hjemmeside. Hvis du ikke accepterer betingelserne i dette dokument, må du ikke bruge denne hjemmeside, og du bør slette de cookies, som hjemmesiden har placeret.

Cookies

Vores hjemmesider bruger cookies. En cookie er en lille tekstfil, der er gemt på din computer for at genkende din computer ved gentagne besøg. Cookien kan sende information via din browser for at godkende eller identificere computeren (for eksempel IP-adressen) eller brugeren. Cookies kan indeholde oplysninger som registreringsdata og brugerindstillinger. Når en server modtager en anmodning om en computer, der lagrer en cookie fra hjemmesiden, kan serveren bruge de oplysninger, der er lagret i cookien i kombination med de oplysninger, der er gemt på serveren. En cookie kan ikke indsamle oplysninger fra din computer og kan ikke transportere virus eller andre skadelige filer.

For mere information om cookies, besøg cookies-sektionen på europa.eu.

Privatlivspolitik

Nærværende privatlivspolitik, som omhandler beskyttelse af persondata, har til hensigt at forklare, hvordan vi indsamler, behandler og beskytter din persondata.
Vores privatlivspolitik gælder brugen af vores hjemmeside, webshop, samt aktiviteter i forbindelse med salg, indkøb, markedsføring, support og opfyldelse af kontraktmæssige forpligtigelser.
Dine personlige oplysninger vil som udgangspunkt ikke blive brugt til markedsføringsmæssige formål, medmindre du udtrykkeligt har givet dit samtykke hertil.

Hvornår indsamler vi persondata om dig?

  • Når du køber eller sælger varer gennem STEFFCA.
  • Når du er i kontakt med en medarbejder fra STEFFCA, det kan være via e-mail, telefon, brev, sociale medier eller vores hjemmeside.
  • Når vi indsamler persondata fra andre kilder, f.eks. offentlige kilder, kreditvurdering eller sociale netværk.

Hvorfor indsamler og anvender vi persondata?

Din persondata indsamles og anvendes således, at vi er i stand til at tilbyde direkte salg, professionel og effektiv support og relevant markedsføring.

Dine persondata kan blive benyttet til at understøtte følgende:

  • At kunne sende dig markedsføringsmateriale. Dette materiale kan indeholde brancherelevant information om vores varer, services, events, kurser, aktiviteter og kampagner.
  • At kunne sende dig information om varer og tjenester, som du har købt hos STEFFCA.
  • At foretage direkte salgsaktiviteter i tilfælde, hvor du har tilkendegivet interesse herfor.
  • At kunne tilbyde dig information om indholdet af og detaljer om tid og sted for vores kurser, webinarer eller arrangementer, som du har tilmeldt dig gennem STEFFCA.
  • At kunne give en effektiv tilbagemelding på "Kontakt mig" -formular eller andre webformularer, som du har udfyldt på vores hjemmeside.
  • At kunne følge op på dine indkommende direkte henvendelser i form af kundesupport, e-mails, SMS, chat eller telefonopkald.
  • At kunne opfylde vores kontraktmæssige forpligtelser over for dig som kunde f.eks. ordrebekræftelse, fakturaer, levering, kredit og support.
  • At kunne kontakte dig i forbindelse med kundetilfredshedsundersøgelser, hvor vi beder om din mening om vores varer og services for at udvikle kvaliteten af vores samarbejde.

Vi indsamler persondata i henhold til lovgivningen

Der indsamles persondata på baggrund af indgået kontrakt eller tilbudsgivning.

Dataene indsamles og benyttes til at gøre STEFFCA i stand til at forberede og opfylde vores forpligtelser i forbindelse med kontrakter og aftaler over for kunder, samarbejdspartnere og leverandører

Hvilke former persondata indsamler vi?

STEFFCA kan indsamle oplysninger såsom virksomhedsnavn og kontaktinformationer, samt dit navn, titel, telefonnummer, e-mail og installationsadresse.

Vi kan desuden indsamle information på baggrund af personlige henvendelser såsom; fysisk møde, telefonopkald, videoopkald, dokumenter, SMS, chat og e-mails

Hvor lang tid er din persondata gemt hos os?

Din persondata bliver opbevaret i det omfang, det er nødvendigt, for at opfylde formålet med at dine oplysninger er indsamlet. I den forbindelse gælder information, som gør STEFFCA i stand til at besvare forespørgsler, yde support og overholde juridiske krav i forhold til gældende lovgivning.

Din persondata kan derfor opbevares hos STEFFCA, indtil du ikke længere ønsker det eller indtil vi ikke længere vurderer, at de er nødvendige, hvorefter de vil blive slettet på sikker vis.

Hvordan sikrer vi din persondata?

STEFFCA har gennemført præventive tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger for at sikre, at personlige oplysninger ikke tilintetgøres hændeligt eller ulovligt, fortabes, ændres eller forringes samt mod, at de kommer uvedkommende til kendskab, misbruges eller behandles i strid med lovgivningen.

Vi opbevarer og transmitterer ikke persondata krypteret. Alle de personlige oplysninger, som vi behandler, er dog beskyttet af en firewall. Vi har yderligere implementeret adgangsstyring i en lang række af vores systemer, således at det kun er medarbejdere med et arbejdsbetinget behov, der har adgang.

Alle sikkerhedsforanstaltninger vil blive gennemgået løbende i overensstemmelse med den teknologiske og forretningsmæssige udvikling. Derudover er alle vores medarbejdere underlagt tavshedspligt, hvilket sikrer, at dine oplysninger behandles fortroligt.

Hvilke rettigheder har du i forhold til din persondata?

For at skabe transparens omkring behandlingen af dine oplysninger er vi som dataansvarlig forpligtet til at oplyse dig om dine rettigheder.

  • Ret til indsigt
    Du har ret til at bede om at få indsigt i de data, som STEFFCA har om dig, herunder hvilke specifikke data, hvilke typer af persondata og hvilke modtagere af data, der evt. måtte være.
  • Ret til berigtigelse
    Du har ret til at bede STEFFCA om at ændre i dine persondata, såfremt de skulle være misvisende eller forældede. Er der unøjagtigheder i den data, som vi har registreret, opfordrer vi dig til at henvende dig til os, således at din data kan blive korrigeret.
  • Ret til at blive slettet
    Du har ret til i visse tilfælde at bede om at få alle eller visse persondata slettet. Såfremt en fortsat behandling af din data er nødvendig, for at vi kan opfylde vores juridiske forpligtelser eller for at retskrav kan fastlægges, gøres gældende eller forsvares, er vi ikke forpligtede til at slette dine persondata.
  • Ret til at begrænse behandling af data
    Du har til enhver tid ret til at tilbagekalde et samtykke, som du har givet til STEFFCA. Dette kan f.eks. gælde et samtykke til at modtage markedsføringsmateriale og invitationer til brancheorienterede kurser og events.
  • Ret til dataportabilitet
    Du har ret til at bede STEFFCA om at udlevere dine persondata og, i det omfang, det er muligt, at overføre disse oplysninger direkte til en anden dataansvarlig virksomhed, såfremt behandlingen af disse er på baggrund af et samtykke eller indgået kontrakt.
  • Ret til indsigelse
    Du har ret til at bede om, at yderligere behandling af dine data begrænses, såfremt der kan forekomme usikkerhed omkring nøjagtigheden eller behandlingen af dine persondata. Du har ret til at gøre indsigelser mod behandlingen af dine persondata, såfremt databehandlingen sker på grundlag af legitim interesse og/eller direkte markedsføring.
This website is using cookies
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue using the site, we'll assume that you are happy to receive all cookies on this website.
x